hétfő, november 24, 2003

nahát tegnap moziban voltam, terisia, asszem ez volt a címe a filmnek, amit láttam a toldiban. nem volt jó film. a zenéje tetszett, meg persze izgalmas téma ez a transzszexuális, vagy kettős nemű dolog, csak az a baj, hogy tényleg nem volt jó. mindegy mostmár - azt hiszem.

és csodás estém volt, és a mai napom is egészen fantasztikus volt estig. amikor is valahogy bemondtam az unalmast, valahogy elfáradtam talán.
a szódában mondtam épp a gorennek, hogy skizofrénnak jó lehet lenni, mert akkor legalább nem unatkozol. de aztán meg rájöttem, hogy mivel nem tudok a személyiségeimről, ha esetleg skizofrén vagyok, ezért máris nem olyan jó, mert ugyan úgy unatkozhatom. szóval valami másfajta betegséget kellene kitalálni és megélni.

egészen fiatal koromban az első könyv, ami nagy hatással volt rám, az hesse demian címűje volt. valamiért ez a káin jeles dolog, meg a művészet, meg démoniság megfogott. illetve nem is, az első nagy hatás az a tonio kröger volt. mindegy, csak azt akartam mondani ezzel, hogy ma valahogy olyan érzésem volt, mintha káin jel lenne a homlokomon. persze ez hülyeség, de mégis.

azt még le akartam írni, hogy anyukám fokhagymás húsánál nincsen is jobb dolog. csak talán bármely más főztje. de mivel ma ezt ettem, most élénken él bennem az élmény és egészen oda vagyok.
garfieldot idéznék itt: enni vagy nem enni, ez itt a kérdés. akkor nemesb a lélek, ha az étek tányérján temérdek.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters