péntek, november 14, 2003

hoppá, olyan remek volt tegnap megismerkedni nefrittel és galaddal, hogy egészen boldog lettem tőle, annak ellenére, hogy minimális kommunikáció folyt a csatornán.. mindegy is. csak akartam mondani.

egyébként meg mindenki bekaphatja. na jó, ez azért túlzás.

ma fejfájással ébredtem, ami csakis valami időjárás változást jelölhet, mert tegnap nem ittam. nem szeretném, ha még hidegebb lenne, így is alig bírom már. elvileg a téli szülötteknek kellene, de én valszeg selejt lehetek, mert egyszerűen gyűlölöm.
ó, de kár. elmúlt a nyár. őszre tél. nincs remény.

ma hasznosnak kell lennem. ez a napi célom, amit kitűztem ide magamnak a szemem elé, hogy lássam. és az is leszek. valahogy.

megnéztem éjjel a taxi madridot, mert akartam nézni valami filmet és épp nem ment semmi a tévében, és sokadszorra látva már nem is annyira tetszik. ezért nem jó többször megnézni egy filmet, kivéve, ha egy almadovar filmről van szó. haha. és most hogy említettem és eszembe jutott, már tudom is, hogy ma kikölcsönzöm mondjuk a kikát, és az nagyon jó lesz.

teremtő. milyen hülye szó.

ok, asszem most befejezem, mert nagyon unalmas vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters