szombat, november 15, 2003

most a goren munkahelyén vagyok. ő dolgozik, én pedig cigarettázom. szerintem ez így jó kis felállás. de már nem sokáig lesz ez így, mert megyünk enni valahova hamarosan.

edzeni kezdtem a héten, úgy, mint régen, amikor még friss voltam, meg nett, meg ilyesfajta attribútumok birtokosa. nagyon régen éreztem már izomlázat úgy, hogy szándékosan idéztem elő. és tulajdonképpen nagyon kellemes érzés, főképp most, hogy így már nem az első "edzés" után vagyok.

a macska tüzel otthon és ez borzasztó élmény, nemcsak a gusztustalan dörgölőzése miatt, hanem leginkább a nyávogás, vagyis inkább vonyítás élményének megélése okán. nem is tudom, hogy fogom még napokon keresztül elviselni ezt. nem vagyok jóban ezzel a macskával. nagyon nem.

a hétvége szubsztanciáját nem lelem sehogysem a napokban. valahogy elvesztem az időérzékem azt érzem és tulajdonképpen ez érthető is, hiszen, ha az ember nem dolgozik, nem kell időben felébrednie, akkor valahogy nem számol benne a fogaskerék, nem akadnak a fogak, talán nincsenek is. lehet nem is pörögnek. fene tudja.

este valami buli lesz. valami névnapi.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters