kedd, február 19, 2013

furcsaság

azért azt mindig nagyon érdekes és furcsa hallani, hogy valaki olvassa ezt a blogot.

egyrészt két olyan eset is volt, hogy találkoztam olyan emberrel, aki régen olvasta, és segített neki, vagy legalábbis jó volt, hogy találkozott vele.

másrészt meg csupán az is érdekes, hogy valaki elolvas valamit, és azon felkúrja magát, mert ugye ismer. hogy így hat rá. érzelmileg. amiben én vagyok. annak ellenére, hogy nem kommunikálunk. csak ez van. hogy olvassa.

szóval furcsa ez.

4 megjegyzés:

kiskutty írta...

Én olvasom régóta, pedig ugye nem is találkoztunk sosenem, és csak totális véletlen folytán akadtam ide. És nekem is segített. Jó hely ez. :)

villanella írta...

tessék. máris három! :)

pöttyös írta...

négy

villanella írta...

szaporodunk

website statistics
hit counters