csütörtök, január 31, 2013

great comeback

jézus fasza, mi ez az új blogger. mindegy is.

nem tudom, hogy lehet most írni, hogy könnyedén menjen. hogy hogy kell. de arra gondoltam, folytatom ezt, végülis miért ne.
egyébként is hiányzik egy hely, ahol értekezek magammal, vagy a fene tudja, mi van, de valamiért eljutottam megint oda, hogy törnek elő, törnének elő belőlem a szavak.

mondjuk nem egyszerű, mert, hol kezdje az ember.

óriás önmegismerés van, óriás tanulás, amit először csak egy egyszerű szopásnak hittem, de mára rájöttem, hogy más felől kell megközelítenem a dolgokat.

3 megjegyzés:

hulyefasz :) írta...

ahh, de jo, hogy megint irsz. ahhh.

villanella írta...

na, legalább valakinek örömöt szereztem, már megérte ;)

hulyefasz :) írta...

tapsikálok, baszod!

website statistics
hit counters