péntek, április 17, 2009

oké, most berúgtam. mert volt ez a rosé a hűtőben.. mindegy is.


nem tudom.

jó egyébként. persze baszottul fáj a hasam, meg jobb lenne nem egyedül lenni, de végülis nincs baj. sosincs baj.

érdekes. érdekes élmények, érzések.

ma voltam például kozmetikusnál is. babaarcom lett. 

kicsit úgy vagyok az emberekkel, hogy nem jó semmi. van három ember, akivel jó lenni. kb. persze ez valahol természetes. 

és ma volt az új takarító is. klassz.

nem tudom, nem megy az írás. sosem. valahogy.

1 megjegyzés:

mantaray írta...

vannak azok akiknek van takarítójuk és vannak azok akiknek (ilyen-olyan okból nincs) én pl. tökre nemtudnék beengedni egy idegent a lakásomba, hogy takarítson helyettem. jó mondjuk én szeretek takni, meg magam csinálni. na mindegy. csak tök jo.

website statistics
hit counters