szerda, február 11, 2009

vasárnap véletlenül kitöröltem egy teljes smsezést a telefonomról. kétségbeesésemben azonnal utánanéztem a neten, mit lehet tenni, úgyhogy hétfőn már kértem is a főnökömet, hogy vegyen a cég usb sim-kártya leolvasót. mert gondoltam, fasznak fizessem én. meg ki tudja, mikor veszi hasznát más is. azt mondja, oké, rendeltessem meg.

megrendeltettem. mondja a recis, hogy szól az it-snek, mert ez mégis csak az ő területe, így egy-két nappal több lesz. mondom oké.

erre ma mondja, itt van. megnézem. kártyaleolvasó. mondom neki, hogy ez nem olvas sim-kártyát, ez memóriakártyát olvas.
erre ő, hogy miért, sim-kártya olvasó kellett? na ekkor már ideges voltam.

mondom, talán rendelhetnénk akkor most egy sim-kártya olvasót. átküldtem a linket, hogy néz ki egy ilyen. erre felhív, hogy kapcsolja az it-st, mert ehhez ő nem ért.

az it-s drága meg azt kérdi, mi az a sim-kártya. hát mondom, ez nem egyszerű bazdmeg. hosszas magyarázás után azt mondta, megpróbál keresni nekem.
őrület. ez.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters