vasárnap, február 08, 2009

van egy csomó minden amúgy. például vettünk egy kocsit, ami csudás, ma vezettem, és nagyon jó volt.
aztán meg voltunk esküvőn, és bár nem ismertem egyik érintettet sem, egészen megható volt. picit be is ittam, és zavaromban ismerkedtem, de jól sült el. kedves emberek voltak.

egyébként a meló feszkós, viszont minden más írtó klassz. minden reggel, mikor nem egyedül ébredek, tudom, hogy minden a legnagyobb rendben. és minden reggel, mikor egyedül ébredek, tudom, hogy minden a legnagyobb rendben.

nem tudom, arról nem annyira akarok írni, ami felbasz, persze mindig az a legérdekesebb, de akkor is. vagyis nem. mindegy. gyerekes dolgok, meg érthetetlen dolgok, csupa faszság, tényleg.

viszont ma sétáltam, mert tavasz volt, és nincs is ennél jobb. a sétánál. tavasszal. még ha nem is igazi. a tavasz.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters