vasárnap, január 25, 2009

ma olyan, mint mikor jön a tavasz, és fáradt vagyok. pedig hát nem jön a tavasz.
nem is tudom, mi volt az utóbbi időkben.
a csicsivel összevesztünk. mondjuk így.
meg boldog vagyok, ami egészen érdekes, illetve jó.
és a felnőttségen gondolkoztam még sokat, hogy ez milyen hülyeség azért, és hogy nincsenek is felnőttek valójában egyáltalán, csak felnőtt szituációk vannak, amelyekben felnőttként kell viselkednünk. de nem vagyunk felnőttek, sem gyerekek, sem semmi ilyen megkülönböztethető dolog, mert minden vagyunk, mindaz, amik voltunk, legalábbis nyomokban, a tetteink, gondolataink eredményei vagyunk, és a lehetőségek vagyunk, és a múníciók vagyunk...
szóval nem tudom.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

boldog szülinapot. :)

villanella írta...

hol van az még.. :)
köszi.

Névtelen írta...

még 3 és fél óra. de holnap tuti elfelejtem, főleg, hogy másnapos leszek.

villanella írta...

ja vagy úgy. akkor jó mulatást most, ha az van.

Névtelen írta...

hát, mégsem vagyok másnapos, szóval boldog szülinapot most már tényleg. :):)

villanella írta...

na, hát köszönöm akkor most már tényleg :)

website statistics
hit counters