szerda, december 17, 2008

igazából vasárnaptól beteg vagyok. eleinte idegesített, most meg már unom.
egyébként az eklektikában ülök, mert a takarítónő otthon tesz-vesz, és nem szeretek láb alatt lenni.

cucuka ideadta a jiddise máme-t, amit elolvastam, és egészen lehengerelt, és meg is veszem anyámnak karácsonyra. mondjuk anyám kifejezetten liberális, és elfogadó szülő, semmi baja a másságommal, de azt valahogy indukálni kell, hogy beszélgessünk még többet olyan dolgokról, amikről nem szoktunk. persze ez mondjuk 99%-ban az én dolgom, nekem kell kezdeményeznem, de ez most mindegy, jó kis könyv, és tetszeni fog neki szerintem.

egyébként meg vagy másfél órán át kurva trópusi lepkék után kutattam a neten, olyanok után, amik így fel vannak már tűzve, és megvásárolhatók, de egyszerűen nem találok semmit. kénytelen leszek írni valami lepke szakértőnek, basszameg.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters