vasárnap, szeptember 14, 2008

lift

ez a buli tegnap ez iszonyat volt. de tényleg. ribike már leírta az okokat, és még 50 centet és alicia keys-t is taglalta, bár én csak egy alicia-ra emlékszem.

na de a lényeg, hogy ez így nem tudom, hogy lesz. kiábrándító ez, és nem akarom a leszbikus lányokat szídni, mert én is ez vagyok, meg mert ők is tuti jó fejek, csak egyszerűen mindig ez van. mindig ugyanazok, mindig ugyanolyanok, és egy sincs, aki egy picit is megfogna. a bírón kívül, de ő meg szellemileg, ugye. haha.

most meg itthon vagyok, miskolcon, midjárt befekszem a kádba, mert az annyira jó, főleg, hogy ilyen ritkán tehetem meg.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akik azt gondolják magukról, hogy viszonylag jó csajok, kétségbeesésükben elmennek az ilyen bulikba, ahol aztán jól kétségbe esnek, hogy hol van a többi viszonylag jó csaj.
Tehát. A viszonylag jócsajok túl hamar távoznak sikítva, és így elkerülik egymást. Csak ez lehet a magyarázat.

villanella írta...

muhahaha.

Névtelen írta...

gizi, jöhetsz hozzánk mosni, meg fürizni olykor.

Névtelen írta...

amúgy figyeltem ám, amikor a nemjucit hallgattad nina simone feeling goodja szólt... szóval ez fasza jel.

villanella írta...

ja, de mondjuk vicces, mert az dalunk volt ferminával. szóval akkor most jó, vagy rossz jel? muhaha.

Névtelen írta...

igazábol a jo csajoknak van párjuk, és ha van párjuk, nem mennek ösztrora, mert féltik egymást. egy elvtárs ugy fogalmazott, hogy ösztron leszbikurvák vannak. azaz tepernek, és emiatt kerülik az ilyesféle helyeket. de az tény, hogy mindig ugyanaz. és ha yes pub után már mindig k2-ben lesz, akkor végképp teljesen ugyanaz lesz.

website statistics
hit counters