csütörtök, szeptember 18, 2008

-

hát, elég sötét a jövő, ami a munkamennyiséget illeti.

mindegy. tegnap voltam dartsozni, ami jó volt. mondjuk rájöttem, hogy a fáradtsággal nem jó játszani, meg az ivászattal sem, de mire elhatároztam, hogy akkor a következő este nem megyek sehova, hanem alszom, vagy legalábbis pihenek, addigra a sors úgy gondolta, hogy lófaszt. úgyhogy most bent az office-ban, toljuk a szart magunk előtt, hogy jó legyen.

annyi mindenről akarok írni, most jutottam el ide megint. és hát tényleg így van, az ember akkor válik igazán beszédessé, ha szar.
mindegy, mert most nem fogok beszélni, mert egyrészt nem tudom, van-e értelme, másrészt meg mert olyan fura is valahol. mert ilyenekről nem szoktam. vagy mi.

csak azon imádkozom itt magamban, hogy kitartson a cigim addig, amíg bent vagyok. ha elfogy, vége a világnak, úgyvélem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters