kedd, szeptember 16, 2008

-

szóval a szokásos lett délutánra, a megnyert tender eredménye, stresszhelyzet, és hát nyilván, én tolom, és ezt nyilván tudják, és mire felnézek, egyedül vagyok, account, meg produkciós, meg art director egyben, meg valahol főnök is, és döntsek, mert ha szarul is döntök, viselem a következményét, és épp azon voltam, hogy nem megyek az eklektikába, de gondoltam, a faszom, és lebeszéltem a röpke 45 perc alatt, hogy milyen zene kellene, és akkor hogyan legyen ez, és mire is gondolunk, és elindultam, és a ribi is mondta, hogy bibi itt van, ami még egy löket volt, mert bírom a bíborkát, mert egyenes és tartalmas és izgalmas, és akkor odaértem, és beszélgettünk, és nagyon jó volt, és közben vera jelentkezett, hogy nincs jól, és akkor vele voltam, és igyekeztem, és közben hazajöttem, és mostanra megint eltűnt az erő, és közben arra gondolok, hogy végülis ennyi, miközben mégis hiányzik valami, de tudom, hogy értelmetlen, és pont.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

lesz másmilyen. látod, az élet megannyi lehetőséget feldob neked, sokaknak szükségük van rád, arra amit csak te adsz. add olyannak, akinek igazán jó.

website statistics
hit counters