hétfő, augusztus 18, 2008

r.m.

nem láttam sok koncertet a szigeten, a negyedére sem mentem el annak, amit kinéztem, de ez így van jól, mert ez mindig így van, amióta az eszemet tudom. 17 éves koromban iggy pop volt a kedvencem, mégis andaxinos borgőzben aludtam a sátorban, mikor a kavránviki ébresztgetett, hogy kezdődik az iggy. nem erről szólt.

szóval a lényeg, hogy roisin fantasztikus. az egy dolog, hogy gyönyörű, és lökött, és a ruhái, meg a tánca, a mozgása, a hangja. de maga a koncert is. egyszerre volt elektronikus és hangszeres, és hál istennek nem moloko dalokkal énekeltette a népet, hanem hozta, amit akart, és úgy tárta elénk, hogy attól minden egyes néző készen volt. vagy nem volt mindenki készen, ezt már nem tudom, mert nem is nagyon érdekel, az biztos, hogy én készen voltam. a roisin egy kincs. eniháv.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ó, kavránviki.

villanella írta...

bizony, bizony! :)

website statistics
hit counters