csütörtök, augusztus 28, 2008

-

a tháliában ülök épp, nemsokára találkozom a volt osztályfőnkömmel, gyakorlatilag tök feleslegesen, de ez mindegy is. fel kellene hívnom, ide kellene hívnom, mert lusta vagyok mozogni. 9-kor értem haza, természetesen rántott cukkini várt, aztán almát szedtünk nagyinak, majd rohantunk a piacra, és most szabadidőm van, igyekszem kihasználni. most érzem csak a fáradtságot, amit a hatórai kelés testált rám. mondják ezt így? persze mindegy.
az úton ordítottam a dalokat a kocsiban, remek jó volt, szerintem a fejem is belilult. és mivel a gyors dalokat tartalmazó mixet többet hallgattam, ezért bőven megsértettem a sebességkorlátot, vagy átléptem, vagy mi, de egyszerűen követni kellett a ritmust.
a mai program még nagyi, majd bea látogatása, és remélem, itt pont, mert nincs kedvem semmihez. ez nem meglepő persze. mindegy is.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters