szerda, július 23, 2008

x

tegnap a náray erikával voltam stúdióban, és megkérdeztem, érdemes-e megnézni az x-aktákat.
egyébként én mindig olyan furán voltam az x-aktákkal, mert a mulder és scully karaktere annyira gáz, naív és furcsa, és a sztorikból sosem derült ki semmi, de valahogy néztem a sorozatot, ha úgy alakult. és hát a szinkronjuk mindig zseniális volt. na mindegy.
szóval a náray viccesen elmesélte, hogy semmit sem értett a filmből, mikor szinkronizálta. és kurva sokat nevettem, mert nagyon viccesen mesélte el azt a keveset, amit viszont igen. és tulajdonképpen azt sem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://youtube.com/watch?v=5m5vD4Fojl4

villanella írta...

fú, de imádom ezt:)
things are getting strange, i'm starting to worry this could be a case for mulder and scully.. :D

website statistics
hit counters