kedd, július 29, 2008

vacsi

este elmentünk vacsorázni, az attila úton akartunk beülni valahova, de végül a sunnyban lyukadtunk ki. isteni volt, egyszerűen olyan, amilyet szeretne az ember. a kaja is, a rozé is, aztán a séta is a dunaparton. csak a k1 közvetítés volt kicsit kellemetlen, mert pont szemben ültem a tévével, és akarva akaratlan a véres fejeket láttam, de ez mindegy is.

éjjel aztán dávid telefonált, hogy a munkahelyén felejtette a lakáskulcsot, aminek igen örültem. úgyhogy taxi, taxisnak kulcs, ő meg lement vele... erről beszélek, mikor azt mondom, szerencsétlen ez a gyerek.

a tegnapom elég jó volt, tekintve ugye, hogy az egész délutánt otthon töltöttem, csak remélni tudom, hogy ma is kb hasonló intenzitással fogad majd az office.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a sunny az egyetlen olyan étteremlánc ahol azt az ízt kapod, amire vágysz. csak drága, de megéri. amúgy sztem azért, mer maffia pénzmosója, és mivel szeretnek enni, nekik a jó kaja számít csak, a pénz nem érdekes. tuti veszteséges mindegyik.

villanella írta...

a jutka néni alatti sunnyban voltunk, annyira vicces az a hely, csak amióta én pesten élek volt már carlo's, temegén és most sunny, tehát egyértelműen pénzmosó, de leszarom, mert kurvajó a hely is, a view is, meg a kaja is. oszt kalap :)

website statistics
hit counters