csütörtök, július 31, 2008

tegnap

az volt még tegnap, hogy a csicsiékkel beültünk az eklektikába, ettünk, meg fröccs. finom volt, pedig izgultam, mert néha nem finom ott az étel, de most nagyon az volt.

na mindegy, a lényeg, hogy hazafelé nem tudtam ellenállni az office depot hivogató kirakatának és bementem. legalább negyven percet töltöttem el, nagyon nehezemre esett, hogy ne vegyek meg vagy négy füzetet, 3 mappát és vagy 12 féle tollat. végül csak egy toll, egy radír, és 3 dvd volt a kosaramban, többek között a teljes napfogyatkozás, mert volt rajta egy matrica, hogy csak 399 forint. mert ugye, láttam már párszor, meg tán megvan letöltve is, de hát 399-ért bármit megvesz az ember.

szóval álltam a sorban, mondtam a bt nevét, aztán olvasta be a cuccokat a csaj, és a dvd-nél 999-et mutatott a gép. no nem mintha számítana, de gondoltam, szólok, hogy hát fura ez, mert más van ráírva, mint amit a gép mutat, és akkor kitört a pánik. a hölgy elment, hogy megvizsgáltassa az ügyet, ez legalább negyed óra volt. közben ráadásul egy másik kiszolgáló is segítséget kért, hogy vannak itt külföldiek, ő azonban nem tud külföldiül, és akkor az office depotban megállt az élet. és álltunk a sorban, mellettem két cuki ratyi fiú, és mit tesz az ember ilyenkor, mondják, hogy a teljes napfogyatkozást épp a múlt héten vették meg 999-ért, tehát valszeg ez félre van itt nyomva. mondom, nekem mindegy már, csak haladnánk, közben látom, hogy a jézus krisztus szupersztár van a kosarukban, kommentálom is, hogy de jó, ez az eredeti musical, és az milyen klafa, mire a fiatalabbik röhög, hogy csak ne legyen olyan hosszú, mint a macskák, mert a másik elaludt azon tegnap.
ekkor visszatér a kisnő, mondja, 999 a dvd csak rosszul nyomták rá, mondom, mindegy, már nem is kell, csak hadd menjek... aztán fizetek és megyek.

be a boltba, ahova kaját venni mentem be, ehhez képest két magnum, egy haagen dazs és egy négyes kiszerelésű epres actimel került a tulajdonomba. még a zöldséges résznél megpillantom a két ratyit az office depotból, összemosolygunk, aztán a pénztárnál a kishölgy szólt, tudom-e, milyen drága a jégkrém. mondom neki, tudom, de ez haagen dazs, ez megéri. erre ő, hogy de nagyon drága. erre én, hogy tudom. erre ő, hogy most már meg kell kóstolnia neki is, mert nem érti ezt.

hát ez. aztán meg itthon.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters