péntek, július 25, 2008

the best of you

ez és ez szinte mindig egyszerre bújik elő a mélyből nálam. a foo fighters dalt nagyon szeretem, a blink-et meg szeretem, bár az együttesért nem vagyok oda, de ez a dal jó valahogy.
teljesen kiakadtam a családomon, meg a dávidkán, meg mindenen.
azon is, hogy az új laptopnak szar a hangkártyája, és az it-s csak kedden ér rá megnézni, hogyan oldja meg.

nem tudom egyébként, nem tudom, hogy nincsen emberekben ilyen empátia vagy mi a jó isten. és annyira tudtam, hogy ez lesz, hogy először csak egy hétvége, aztán még egy, aztán csak amíg albérletet talál, most meg én vagyok a paraszt basszameg. nem érdekel, hogy család, meg unokatestvér, menjen bazdmeg, és éljen a saját kibaszott lábain. basszameg.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

óó bazmeg.

villanella írta...

jabazdmeg.

website statistics
hit counters