csütörtök, május 29, 2008

poetry

ma verset írtam madonnának. mert az volt, hogy írtam a csicsikének, hogy kéne az email címe, meg tudja-e szerezni. persze mondta, hogy nem adja meg, mert biztos perverz fotókat akarok küldözgetni. erre mondtam neki, hogy lírát akarok, íme ni. szóval most csatolom a verset magát, és az igen jól sikerült angol fordítást is, és megköszönném, ha valaki eljuttatná ezt madonnának jól.

baszunk-e ma madonna
szívem majdnem két tonna
oly régóta vágyom rád
megfoghatnám a sunád?

will we fuck today madonna
my heart is almost two tons
im waiting for you for so long
will you let me your pussy hold?

és akkor csicsike elemző szavai:
"imádom a költői énedet, sztem fantasztikus lett. egyrészt kifejezi a költő vágyát, naturalista képi elemeket használva, miközben fenntartja a szenvedély lángját, így cseppet sem közönséges az olvasó számára."

3 megjegyzés:

mantaray írta...

én elküldtem, de csak annyit írt vissza, hogy neki meg már a sunája van tele (két tonnás suna!) hogy valaki állandóan megakarja fogni..

villanella írta...

picsába, ez sem jött össze.. :(

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

website statistics
hit counters