kedd, május 20, 2008

net

gondoltam, kint berlinben legyen netem. szóval elmentem a pannonba, hogy vegyek. akciós mobilinternet, nagyon jó nekem. kértem is egy 5 gigásat, kérdem, tudok-e külföldön netezni vele. persze sejtettem, hogy az plusz pénz, de ez mindegy, itt most az a lényeg, hogy tudjak. erre mondja, hogy nem tudok sajnos, mert ez egy promóciós ár, és a promóciós árú termékekkel három hónapig nem lehet a tiltott dógokat csinálni, mint pl. külföldön használni azokat. na klassz, mondom akkor nem promóciós áron venném meg. erre ő, hogy azt nem lehet, mert most hogy van promóciós ár, most nincs normális ár. hát ilyet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

akurvaanyjukat. mekkora genyák.

W írta...

hátha ez segít:

http://plastik.hu/2008/05/09/roaming-tarifa/

website statistics
hit counters