csütörtök, május 15, 2008

-

mik vannak? nem is tudom. anyám két napja üzent, hogy már tud otthon netezni a laptopján. azt ugyan nem tudta elmagyarázni, hogy van ez, de kiderült, hogy wifis lett a upc. mondjuk ez mindegy is, a lényeg, hogy még aznap este vagy ötször hívott fel, hogy hogy csinálja ezt, meg azt, és már látom, hogy ez lesz, ez lesz mindig. na mindegy.
aztán meg nálam aludtak a tesómék, ami nem nagy szám, az viszont, hogy a merlin mellett három kereküket kivágták késsel, az már igen.

meg most nézem ezt a twitter-t, mert én ezzel eddig nem találkoztam, csak most az andi blogján, és az van, hogy ha erről hamarabb tudok, akkor egy csomó mindent nem is használok. mert végülis ez a lényeg, nem? ki is írom mindjárt, hogy épp megszagoltam a lábam, büdös-e, de rájöttem, hogy reggel zuhanyoztam, úgyhogy nem kell félnem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters