hétfő, április 07, 2008

összefoglalva

csütörtökön volt az a futurefilms buli, ami ritka rossz volt zene szempontjából, de én valahogy annyira berúgtam, hogy egyáltalán nem zavart, hogy szar a zene. szóval lényeg a lényeg, hogy bebasztam, olyan italkeverősen, másnapfejfájósan, és kurva sokat rötyögtem, meg ölelgettem az ismerősöket, meg táncoltam, meg minden.
ennek köszönhetően a péntekem természetesen totális káosz volt. pedig klassz nap volt, hangfelvétellel, végre a zsuzsával is találkoztam, elvileg kedden össze is futunk normálisan, hát nem tudom.
na, szóval péntek agyhalál volt, aztán szombaton jött anyám, és a mammutban találkoztunk, ez is milyen vicces. beültünk ebédelni, hál istennek volt menü a dokkban olcsóért, nagyon utáltam volna, ha háromezerért eszünk valamit, mert akkor hallgathattam volna anyus károgását ugyebár. és izé, szóval csatlakozott fermina is, ja és még korábban vettünk görkorit, aminek annyira örülök.
este meg buli volt, tincitánci lett volna, bár az nekem épp nem jött össze, viszont a csajoknál tetszett a kacagás.
ez most egy leíró poszt, nem baj?
ja igen, és ma reggel egy 45 perces séta az esőben, így kezdődött a nap (nem is, mert ölelkezéssel, ami miatt nem is érdekelt, hogy esik az eső), szóval most megszáradt a zoknim, de a cipőm még vizes asszem.
na ilyenek.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters