csütörtök, április 24, 2008

late

rohadtul fáj a fejem, és amúgy sem vagyok jól.
nem tudom, meddig lehet tolni a határt, meddig ér a kurva takaró, mikor állok le egyszercsak, hogy kész, vége, nem megy. remélem, nem most. most nem lehet. most nem.
miben, miben, miben lehet biztos az ember? mert biztosnak kell lennie valamiben, anélkül nem megy. az illatban, az illatban például biztos vagyok. és az érzésben, amikor a vállamra nehezül a feje, és tudom, hogy pillanatokon belül elalszik.
most néztem meg az l utolsó részét, és kicsit kiakasztott. meg érzékeny is vagyok most, biztos azért is. tegnap hiperhisztis voltam, ma beteg, mostanra érzékeny, holnap mi a fasz jön? vissza kell valahogy állnom a nyugalomra. az egyetlen dolog, ami működik, amit szeretek, és ami tulajdonképpen én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters