hétfő, április 28, 2008

-

kinéztem ma egy elliptikus trénert, ha ez a hivatalos neve, amit holnap jól meg is veszek, és akkor a jóban rosszban, meg a barátok közt alatt használom. mert az van, hogy meghíztam. és az is van, hogy én utálom ezt a kondiba járunk dolgot. és akkor most ez lesz. és szívem szerint már ma hazavittem volna, csak egyrészt nincsen szállító ember, vagyis szereznem kell egy segítőkész taxist, másrészt meg épp takarít nálam krisztike. akit nem zavarnék meg egy hatalmas elliptikus trénerrel ebben a folyamatban.

na ilyenek vannak itt.

közben befejeztünk egy tendert, meg voltam dm klubban, meg most még van két kurvafontos melóm, szóval az élet megy, pörög ezerrel, hogy baszná meg. de nemsokára megyek berlinbe ferminával, és az vigasztal most eléggé.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters