hétfő, február 04, 2008

weekend

szombaton csúnyán berúgtam, de nem csodálom, mert vagy hat vodkaredbullt fogyasztottam két órácska alatt. aztán elmentem a csacsába, amit őszintén szólva régen sosem szerettem. eleve az első ottlétem csúnyán indult és ért véget, és azután is mindig ritka rosszul éreztem magamat, nem beszélve a lépcsőre hányó és hugyozó alakokról, plusz a rádayban lakós időszakban a nyomukkal reggel találkozásról.
na de ez az új csacsa végülis klassz hely, szép, meg minden, csak. csak kurva meleg, kurva szar a zene, és hát nem is tudom. valahogy nincs egy táncolható zenét játszó, nem szanaszétizzadodmagad hely a városban. olyanról álmodni sem merek, ahol még a társaság is jó. mindig elfelejtem, hogy ezért jártunk buzibuliba egész nyáron.
basszus, milyen kurva jók voltak azok a bulik. a boy george a melegfesztiválon.

nah, mindegy. csak mondom. mert.

tegnap meg elkezdtük nézni a dextert, és így egyben, rendesen koncetrálva, és hát nagyon jó. azvan.

ma meg semmi melóm. viszont elaludtam a nyakam.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

azóta basszus akárhova megyek bulizni nem érzem jól magam. ez a baj a katarzis élménnyel, hogy utána már a kevésbé jó is geciszarnak tűnik-

website statistics
hit counters