péntek, február 29, 2008

írok akkor

tegnap - enyhe túlzással - azt írta a ribi, hogy ilyen hosszú ideig még nem forult elő, hogy nem írtam a blogomat. ezt úgy vettem, hogy szeretné, ha megint írnék. csak nem tudom, miért, amikor nem szórakoztatom.
máskülönben meg nem is neki írom, ugyebár? meg nem is neked. és még úgy igazából magamnak sem. eh.

küldtünk ma virágot a szabina is, meg én is, nagyon szép csokrokat. olyan voltam a virágosnál, mint egy óvodás. mindig ez van. elkezdem egymás mellé tenni a virágokat, melyik, melyikkel mutat jól, kérdezek, tanácsot kérek, cserélek.. tiszta káosz. de itt a kálvinon nagyon rendesek a boltosok, még ajándék tulipánt is adtak a vásárlásért. és elnézik, ahogy rakosgatom a szépséges virágokat.

kérdeztem a virágárus lányt, hogy küldtek-e már neki valaha ide a munkahelyére virágot. azt mondta nem. pedig szerintem ez egy kihagyhatatlan dolog.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

két kis szerelmes bogár. :) azt ne hagyd ki, hogy lehúztatok egy vodkát, az asszonyoknak küldtetek virágot oszt mentetek vissza dolgozni.

website statistics
hit counters