hétfő, január 14, 2008

zanza

éhes vagyok, meg fáradt.
kaptam ma egy vicces képet. rájöttem, hogy szeretnék olyan munkát, ahol szóvicceket, meg képvicceket kell kitalálnom.
meg még azt is szeretném, ha most hipphopp itt teremne az orrom előtt egy bundáskenyér.
amúgy, ha folyton szó- és képvicceket kéne kitalálnom, biztos gecire utálnám az egészet.

ja, és nem kaptam tulipánt. másik virágoshoz mentem, a közelebbihez, és itt nem volt semmilyen kedvesvirág, csak ilyen híró virágok, mint rózsa, meg gála, meg a faszom szegfű, amit már gyerekkoromban sem értettem. szóval maradt a rózsa. az meg tök ciki azért. na mindegy, legalább narancssárga, az is valami.

meg ha a boltban kosár nélkül vásárolok, akkor mindig azt hiszik, hogy lopok. tiszta hülyeség, egy bor miatt minek tegyem tönkre a logisztikáját az egésznek.

és még az is van, hogy hasogat bal oldalt hátul. de mondjuk az nem annyira.

1 megjegyzés:

mantaray írta...

:) éniskurvára utálom amikor rámszólnak, hogy vegyek kosarat amikor nemakarok :)

website statistics
hit counters