csütörtök, január 31, 2008

telepop

folyton ezek a halálos autóbalesetek.

kurva fáradt vagyok amúgy, de nem fizikailag, hanem agyban. szerintem ez rosszabb. nem is tudom, úgy elmélázok mindenen, nekidőlök a falnak a dohányzóban, és csöndben szívom a cigit, ez olyan pont.

beszéltem ma pólikmagdival telefonon, hihetetlen, hogy mennyi energiája van, mindig elborzadok egészen. meg az is hihetetlen, hogy 40 éves. a fejemben 35 volt max. dehát ez van, elröppennek az évek.

fura ez a fáradtság egyébként, meg az a legfurább, hogy érdekes megtapasztalni minden ízét. úgy értem, hogy valahol még jó is, mert érdekesebbek a fények, meg a formák, meg a hangok, meg az illatok, meg minden.

és kaptam ma egy hangfalat is. illetve kettőt. egy párt. tegnap meg egy hajvasalót.

telepopmusikot hallgatok. tipikus, pont olyat, amiben vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters