szerda, január 09, 2008

tabula. rasa.

na jóvan, akkor faszom mindenbe, meg mindenkibe.

szóval szerelmes lettem, vagy nem is tudom, hogy mondjam. néhány hete. egészen egyszerűen elvarázsolt ez a lány, magam sem értem. illetve nem is akarom érteni, mert vannak dolgok, amiket nem érteni, hanem érezni kell. szóval most ebben vagyok. és ez most nagyon jó.
tiszta bolond vagyok egyébként, tegnap például brainstorming közben találtam egy hosszú vörös hajszálat a pulcsimon, aminek annyira megörültem hirtelen, hogy észrevétlenül feltekergettem az ujjamra, és megszagoltam. ilyenek. nyílván sokat tudnék írni róla, de csaponganék, mert ez ilyen csapongós dolog ez az érzelem. valahogy. meg majd nyílván úgyis írok még. vagy nem tudom.

szóval azt hiszem, mostantól megint írok ide normálisan, leszarva, hogy olvassák ezt mások is. végülis ez a lényege egy blognak, nem, hogy leírjam. vagymi.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

igen vagy nem? mit vívódsz itt? írjál. aszittem normálisan írsz és itt pironkodsz, hogy merjél-e vagy sem írni a zéleted egy nagyon fontos szakaszáról. basszákmegmind emmett honeycutt

villanella írta...

doktor csernus vagy, mi? hüjekurva:)

Névtelen írta...

fú, respekt!
nekem ez nem ment egyáltalán.

villanella írta...

hát, még nem mondhatom, hogy nekem menni fog, majd csak pár hét múlva :)

Névtelen írta...

igen, irj!!!! jo volt talalkozni ketszer is veletlen :)

villanella írta...

jaja, a tegnapi is tök vicces volt :)

Névtelen írta...

oszt majd akkor ti járni fogtok? :D vagy galád velem fogsz járni? itt az ideje, hogy dönts!

Névtelen írta...

hehe, jó ez. jó. :)

Névtelen írta...

szerintem deletelj legalább egyszer!

website statistics
hit counters