kedd, november 13, 2007

syntax error

baszki, kicsúsznak a dolgok, önálló életre kelnek. nem tudom, én azt gondolom, hogy ez a szokásos, hogy pár nap, és majd látja ő is objektíven, aztán persze lehet, hogy nem, tényleg nem tudom.
nem hiszem, hogy a változással van baj, bár fenntartom, hogy nem változtam, legalábbis nem úgy. nem annyira.


az értékrendem pedig tökéletesen ugyanaz maradt. épp ez az. épp ezért. de tudom, hogy hiába magyarázom, annyiszor éltem már át ilyet, veled kapcsolatosan is, huh, rengetegszer. a vége valahogy mindig az lett, hogy nekem lett igazam, és ezt most nem azért mondom, mert elkényelmesedtem ebben a helyzetben, és majd most is ez lesz, ne félj.

van egy rossz tulajdonságom (persze, kismillió, csak most épp ezt mondom), éspedig, ha látom, hogy hol hibádzik, akkor, mint a vizslakutya, mikor rámutat, lemerevedek, és csak mondom, hogy hallo, ez itt hiba, ez itt nem jó. de ez 18 éves koromban is volt.
sajnálom.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy évvel ezelőtt még átölelsz és azt mondod: tudod, hogy mindenki geci, faszér vársz el bármit?
ma pedig azt, amit.
és a bajom már régen nem a csaj, és a szitu, hanem a te reakciód. és ja, hülye vagyok, de hogy azzal érveljek amivel te, 18 évesen is ilyen voltam. és akkor az jó volt. rendben volt.

villanella írta...

a 18 éves koromban is ilyen voltam az arra érv, hogy azt írtad megváltoztam.
nekem sem a szituval vagy a csajjal van bajom. az ítélkezéssel van bajom, azzal, hogy félinformációk alapján hozol ítéletet. de ezt hagyjuk mostmár, mert nem kezdem el újra magyarázni, annyiszor megtettem, és ahogy a példa mutatja, felesleges volt.

villanella írta...

tudod, igazából csak az bosszant, hogy nem voltál ott, én viszont igen. de ha akarom, megértem, hogy csak az lehet, amit a bea mond. és hogy nem hallod, amit én. de ez mindegy.

gyönyörű, akkor most személyeskedünk is. köszönöm.

Névtelen írta...

már napok óta személyeskedünk. és töröld ki.

villanella írta...

nem törlöm ki. és eddig nem személyeskedtünk nevekkel, meg konkrét dolgokkal. de mindegy. tényleg, annyira kurvára mindegy.

Névtelen írta...

nem mindegy. a személyeskedés az én fogalmaim szerint a női hullahegyekre értendő. a többi csak megnevezés.

villanella írta...

de mindegy. mint ahogy az is mindegy, hogy mi a személyeskedés. a lényeg a személyeskedés.

Névtelen írta...

töröld ki lszi a nevet, mert na. mer én nemtom.

villanella írta...

csak kitörölni tudtam, nevet eltávolítani nem, ezért a dokumentáció végett ezt név nélkül visszateszem

xxx írta...

mondod ezt te, aki az ítélkezés nagy mestere.
és igen, ítélkezem, mert volt egy szitu, amiben megintcask xyz lehet rossz. amiben ő mond, vagy túloz. faszkivan de télleg.

mögötted bazmeg télleg női hullahegyeke vannak. és ez nem a témába vág.

10:34 DE
Törlés

website statistics
hit counters