hétfő, november 19, 2007

minusz

ó basszus, szabó magda is..

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem mondod... :S

villanella írta...

de. ez van. a fene.

Névtelen írta...

imádtam. volt egy lájtos kis regénye. az egy gyönyörű nyár. azt ezerszer elolvastam. nem is tudom, miért, nem volt benne semmi olyan. :)

villanella írta...

tudom, olvastam. azért volt jó a szabómagda, mert úgy írt, hogy érdekes volt. nem is a sztori, hanem maga az írás. mintha mesélte volna. a fülembe bele.

nem létező írta...

mindig arra gondoltam, milyen jó lenne ha az ágyam mellett mesét olvasna nekem...

villanella írta...

hát nem is tudom, azért én azt nem, elég ijesztő volt valahogy:)

nem létező írta...

csak a paróka miatt. esti mesét meg úgyis csukott szemmel kell hallgatni :)

website statistics
hit counters