csütörtök, október 25, 2007

picsogó

már napok óta nyomasztott a fusimeló, amibe kurvára bele sem kezdtem, de gondoltam tegnap, majd este kényelmesen megcsinálom. persze nem. főztem, ettem, még edzettem is, aztán pedig a főnök után kis napkelte ismétlést nézve elaludtam. 6-ra húztam az órát, hogy akkor majd reggel. hattól 8:51-ig tízpercenként nyomogattam a snooze-t. érted, ahelyett, hogy csak szimplán aludtam volna még három órát. eh.
aztán persze itt bent már annyira égett a pofám, hogy 5 perc alatt meglett az a kurva meló. faszkivan.
mindenesetre úgy le vagyok strapálva, hogy érzem az arcomon, hogy elváltozott. és ami a legdurvább, hogy igazából mégsem. vagyok lestrapálva. mármint.
eh, nem tudom, tényleg. kellene valami biztos, ami leköt, szórakoztat, bármi.
ja, és persze péntek-szombat dávidka megint nálam alszik, faszom kivan, most akkor minden ilyen alkalommal ez lesz? eh.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

mondj nemet. mindenre.

Névtelen írta...

azért ne mindenre. :)

villanella írta...

amire nem kapok felkérést, arra úgysem tudok..:) khm:)

Névtelen írta...

hjaj istenem ebbe a flörtbe! csak történne már valami, nem csak beszélnétek. oszt nézhetném-e?

Névtelen írta...

:D:D

website statistics
hit counters