szerda, szeptember 05, 2007

tudatos

na, elindítottam a tudatos gépezetet, csináltam egy kurva vidám playlistet, bevettem egy saridont, és kurva sok folyadékot megittam, mindjárt hat majd ez így együtt. illetve leginkább az, hogy lelépek mindjárt, tényleg. csak a megfelelő alkalomra várok. most nem lesz egyszerű, eddig mindig úgy csináltam, mintha csak pisilni mennék, de most kabát is van, plusz viszem haza a céges laptopot, szóval nem tudom eltusolni..

anyám hívott ma, hogy küldjem át a személyi igazolványom számát, és akkor én meg forwardoltam neki egy, direkt az archívumba mentett smst, amibe még anno beírtam anyám nevét, születési helyem és időm, meg a szig számot, erre anyám felhívott, hogy egye a humorom, azt hiszem, hogy nem tudja, hogy ő az anyám.. mindegy, ez így nem vicces, de akkor az volt. említettem már, mennyire szeretem őt? szombaton pl, mikor itt volt, az ágyamon hasalt, néztünk a neten valamit, és akkor jól mellé feküdtem, megölelgettem és puszilgattam is, egyszerűen feltöltött, mintha gyerek lettem volna megint.

mit beszélek ennyit már megint.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

te: úgy szeretlek, mint amekkora az egész világ!
ő: nincsen valami nagyobb? mondjuk az univerzum?

villanella írta...

ezt én mondtam neki? ott?

Névtelen írta...

ühüm. igen.

villanella írta...

dejó:)

website statistics
hit counters