péntek, szeptember 28, 2007

pölö

bár ez micsoda nyálas jelenet volt, de akkor is. na.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

ooh de szerelmes vagyok brájenkinibe!

villanella írta...

itt az ideje, hogy kitaláljunk egy szót a leszbikusokra, akik buzikba szerelmesek. lezbuzifil pölö.

Névtelen írta...

én is szerelmes vagyok a brájenkinnibe. És én is így írom a nevét. És tiszteletbeli ex-leszbikus vagyok. :)

villanella írta...

olyan nincs. leszbikus vagy:)

Névtelen írta...

exleszbi akarok lenni. de már voltam csávókkal, csajokka, akkor most mi jön, hogy exleszbi legyek? kecske? majom? virágok?

villanella írta...

a bábozás, életem, a bábozás:)

Névtelen írta...

csak mondom, hogy tegnap egész este báboztam.

Névtelen írta...

Jóvan, cikizzetek csak! :) :P

villanella írta...

nem cikizünk. a csicsike nagy bábozóművész:)

website statistics
hit counters