vasárnap, szeptember 30, 2007

tegnap végtelenül kedvtelen voltam, de aztán mégis elmentem egy házibuliba, ami ritka rossz volt, pedig akár jó is lehetett volna. mindegy, először berúgtam, aztán rubik kockával játszottam, majd elindultam a merlinbe a gigantikus leszbikus buliba. vicces volt. sokan voltak, soksok lány, még akár szépek is, de egyrészt tényleg be voltam baszva, másrészt a tánctéren gecimeleg volt, szóval valahogy nem volt jó az egész. persze részegen kurva közvetlen vagyok, úgyhogy ismerkedtem, meg beszélgettem nyakra főre, de annyira hihetetlenül nem érdekelt semmi, nem is értem.
viszont, ha iszom, elképesztően hatnak rám az illatok.
mindegy, na. négyre értem haza, próbáltam enni meg inni, hogy ma ne legyen szar, de szar lett. kettőre tértem magamhoz, a fejfájásom is akkortájt múlt el.
most meg nem tudom, mihez kezdjek, mennék valamerre, de lusta is vagyok, meg iszonyúan utálom, hogy holnap dolgoznom kell.
ja és izé. továbbra sem értem az embereket, legfőképp azt nem, hogy miért bonyolítanak dolgokat, és miért keresnek mögöttes tartalmakat egyszerű mondatok mögött.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters