vasárnap, szeptember 23, 2007

máma

ma fél 12-kor keltem, leginkább azért, mert tudtam, hogy dolgoznom kell. aztán üzent a csabi, hogy egyre itt van a ház előtt, megyünk ebédelni. elmentünk a duplába, iszonyú volt a kaja, de fröccsöztünk is, meg ott volt a bíró is a nejével, meg a tóteszter, aztán bementünk az offiszba, hogy ugyan munka már nem, de nekem kell a laptop, neki meg valami fusi. csicsikét felhívtam, mi legyen, aztán megbeszéltük, bejött, így hármasban kávéztunk a tetőteraszon. ezután elmentünk csicsivel az ekibe, ahol a teraszon még fröccsöztünk, de bent már kubalibre, meg vodkatonik. intermezzo leszbikus ismerős leül, majd megérkezik, akire vár, ő is. röhögtünk smsben, hogy nem tudunk nemet mondani. közben leül mellettünk egy félroma zöldszemű lány, kacagva beszéljük ki, ami végre elüldözi leszbikus "vendégeinket", végre kettesben megint, már ittasan eléggé. kisvártatva befut anyjuk, akinek smsben már megírtam, hogy berúgtam, kívánom, jöjjön és dugjunk, és megválaszolta, hogy nem dug velem, és hogy már megint iszom, majd maximum otthon. persze röhögünk, mint mindig, mert úgy érkezik meg, mint zsákos frodó, ja nem, mint egy zsákos cigány (de persze gyönyörű), a mosott cuccaival, és az újonnan szerzett holmikkal - nálam is minimum ugyanannyi cucc. aztán befut csabi is, aki ikeából hoz nekünk sütikét, kekszet és pálinkás sajtot, de egy kólalájt után el is megy, mi még egy rundót fogyasztunk, és kitaláljuk, hogy tévé csicsi, és mielőtt kijelenthetnénk, hogy de jó volt ez most, a pincér nem számolja fel a kedvezményt, utólag meg nem lehet már, ezen kicsit felhúzom magam, próbálok lenyugodni a wc-n, ahol szokás szerint nincs wc-papír, úgyhogy el.
most anyjuk hajat szárít, én meg lejegyzem ezt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

és még parasztok is voltak a pincérek, mint mindig, jegyzem meg.

villanella írta...

jaja, csak azt már nem is volt erőm megemlíteni.

website statistics
hit counters