kedd, szeptember 18, 2007

manipula

van egy kollegám, aki meg ilyen hisztis. de olyan igazán hisztis, amilyenek csak a pasik tudnak lenni, olyan agresszívan hisztis. szóval nem az unatkozós vagy az a gyengevagyoksegítsnekem hiszti, amit a nők szoktak, vagy a másik tipikus női, a nemtudommitakarokveddmárészrebasszushogyszeretnémhateirányítanál-
mertnemakarokfelelősséget, illetve a foglalkozzmárvelemszeretgesstöbbet, hanem ez a céltalan és felesleges és súlyos, agresszív hiszti. akkor kezdte el, amikor hirtelen lett egy nagy melója. és akkor még úgy értettem, mert az tényleg nagy falat volt, de azóta folyamatosan hisztizik a melók miatt, és eddig ügyesen beszopta neki mindenki, ezért a melója 70 százaléka nálam kötött ki, de már kezd szemetszúrni a gyengénlátóknak is. most pl, mikor cigiztünk, kifakadt, hogy én már megint szabira megyek, mikor most voltam. mondtam neki, hogy ja, most voltam, egy napot. meg mondtam neki, hogy kapja be, mert leszarom, hogy mennyi munkája van, ne nekem nyígjon, mert már elmúlt az önfeláldozó korszakom.

amúgy meg tényleg, kapja be mindenki, aki ilyen tipusú manipulátor. mert nem a manipulálással van baj. mert az lehet jól eső a manipulált félnek is.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters