péntek, szeptember 14, 2007

esti körkép

csicsiék megérkeztek a faházba, ami állítólag gecijó, mondtam is neki, hogy tegyük le, mert fájt hallgatni a lelkesedését. az van, hogy kurvára sajnálom, hogy nem mentem, ugyanakkor örülök is, mert varsó előtt kurva szar lett volna, illetve hát az lett volna kurva szar, hogy visszaérek nagy nehezen valahogy pestre, majd rohanás a ferihegyre. ez is milyen már, hogy reggel hatkor kell elindulni, és három órakor vagyok miskolcon. és nem frankfurtból indulok. szóval ez volt a bölcs megoldás, csak tuti kurvajókat röhögnek most ott, meg folyik a vodka.

persze én is mulathatnék itthon, de nem volt kedvem/erőm kimozdulni. aztán meg ihattam is volna akár, de egyrészt tegnap veszélyesen berúgtam, mert nem tudtam ellenállni a pálinkának (fájt is a fejem reggel, szottyoskrumpliként néztem magamra a tükörből), másrészt meg most tényleg, minek? aludni kell. pihenni kell.

nincs kedvem persze. tipikus. legalább sétálnék, vagy valami. de nem, én itt nézem a dextert, és játszom a kurva fekete özveggyel, és közben azon gondolkodom, hogyan csinálhatnék valami jót a munkámban, hogy legyen értelme, mert hát csak az lenne a legjobb, ha úgy dolgoznék, hogy van értelme.

persze bent hagytam a repcsijegyet az irodában, holnap mehetek be érte. faszkivan.
nem baj, hazafelé a csicsiék bemennek anyámhoz kajáért, így mire visszajövök lesz finom nokipöri, meg uborka. szeretek enni, mert a jó ételek megérdemlik, hogy szeressem őket enni.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters