szerda, szeptember 05, 2007

breath me

40 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lehet róla szó,hogy Dec.14-én is ilyen Sia típusú zenét böksz bé ?
Dánke Boq,előre :P

(úgy is elfelejti)

villanella írta...

persze, de mi van akkor, születésnap?

Névtelen írta...

Igen.Elolvastam az összes Dec.14-ét,kíváncsi voltam akkor milyen napod volt,furcsa a sajátomét mindig elfelejtem,mert jelentéktelen,de néhány hónapra rá....dehátszülinap,biztos jó volt.
Már nem iszom(egy ideje)valszeg nem bebaszós volt.

villanella írta...

de te ki vagy te? gondolkoztam, ki született december 14-dikén, aztán meg rájöttem, hogy tiszta hülye vagyok, hogy azt gondolom, ismerős az, aki megjegyez itt valamit.. mindegy is. na.

Névtelen írta...

Fú de gyors vagy:jajj
Senki vagyok (asszem)
Ha ismernél is lehet az lennék :)

villanella írta...

ugyan, ilyeneketne mondj, mert ez hülyeség, ráadásul kényszerrel elkezd az ember ilyenkor olyasmiket írni, hogy dehogyis, nem vagy senki, ami nyílván ebben az esetben hülyeség, hiszen fogalmam sincs arról, ki agy, akkor hogyan tudnálak megítéleni (amit megjegyzem, egyébként sem akarok). na.:)

Névtelen írta...

Nem vagyok kertész,leszögezném.
Nem kapáltam az életben,de biztos jó lehet...biztos extrém valami,gyomlálni meg minden.
De a zöldséget szeretem,ma reszeltem répát,és almát,nyami.
És vega sem vagyok,mert előtte sült kacsahúst ettem,nyögvenyeltem.
Szal vagyok valaki,evőgép,de nem dagi!:hékás

villanella írta...

á értem, akkor így minden más. :)
és hanyadik születésnap lesz? csak ha már számot kell küldenem, illik mondani, hanyadikra.. hehe.

Névtelen írta...

Egy évvel fiatalabb vok Sam Rockwellnél.
Nem néz ki öregnek,és én sem.
Szellemi állapotom pedig egy 6 éves Down kóroséra hajaz :ehh

villanella írta...

hogyhogy épp sam rockwell-t mondod?:)
ez amúgy klassz kombináció.

Névtelen írta...

Mert egy mókamiki-rongyláb,színészbőrbe bújt Jamiroquai,és imádom a filmjeit.
Nézd meg a Holdfényszelencét (biztos láttad,nyomta a duna párszor)pöttyet a zene is jó,megvan a szándtrekk,dajcslandból-e.
(Pl:Wall of voodoo-Mexican Radio)

villanella írta...

láttam, igen, jó. és te, te mivel foglalkozol?
egyébként atsferi@yahoo.co.uk ha..

Névtelen írta...

Nemkéne tipp-mixelnem már szerintem :(
Evertont megtettem X-re,vendég lett,a Spurst hazaira,vendég lett.
Igaz a Sunderland és a Westham most úgy áll ahogy állnia kell,de későbánat:síraszája

Névtelen írta...

atsferi@yahoo.co.uk ?
Feri?
Mostmivan?
Feri vagy?
Nem nőből vagy,hé?
A MÁV-nál rakodok,málenkíjrobot,gyüjetni pénz,elutazni nevjork,keresni ott szerencse.:P

villanella írta...

tippmixelni mindig lehet, miért ne lehetne, egyszercsak bejön, hamarabb, mint a máv aztán jöhet nyújork is.
lehetett volna gobbihilda is, nemmindegy a mailcím, mondd csak?

Névtelen írta...

Beszokott jönni,de akkor csak egyet teszek meg,sokkal.
volt már egy 6-os kötésem,200-al,nyertem vele 20 rugót:ugral
Még nem is tsókolóztunk,és már a munkahelyem érdekel?:)
Bond Józsi vagyok,Erzsikének dógzok,kemény munka,mindig bibis lesz a térdem :(
De jó a kocsi,gyors,és vann benne hideg Don Perignon,meg adnak hozzá nőt is ám:jaja
A rakétákról nem is beszélvel.
Majd viszlek egy kört,ha gondolod:kivillannakakafogai

villanella írta...

ilyen gazdag vagy? akkor hogy lehet, hogy mégnem is csókolóztunk? heh, jól van, ragtapaszold a térdedet, ha sokáig marad még ez a meló.

Névtelen írta...

Nem vok gazdag mert Erzsi nem fizetett Mánipeninek,kinyírtam mindenkit,pedig pont azt nem kellett volna,heves voltam kicsit,néha előfordul :(
Egy csórót már megsecsókolnálte?
Vannak mikrofilmjeim,meztelenes képek Billgécről,az hoza a konyhára?

Névtelen írta...

thecojote@msn.com
Szikret elérhetőség-e

villanella írta...

csórót akkor csak, ha szép ;)
billgéccel kapcsolatosan mindenféle kép hoz a konyhára, a helyedben rég nem tippmixelnék, hanem zsarolóleveleket küldözgetnék napilapok betűiből ragasztgatva, hogy erszire többé ne legyél utalva.

villanella írta...

aztán, ha írok ide, nem leszen-e abból bajom, most hogy így kiderült, mi minden van a tarsolyában?

Névtelen írta...

Párosan szép zsarolni,meg még betépnék a technokolrapidtól,szal köll a segíccség!
Légy zsarolónő,légy mesterem,én ehez nem értek,csak tudod a kapa,meg a puska...
Hát a "tarsolyom" az télleg tele van :))

villanella írta...

félre a szexuális célzásokkal szívem, ilyet csak őszinte kitárulkozás után tehetsz, tudd meg! egyébként sem vagyok formában, szóval jobb ha találsz magadnak rendes hetero menyecskét a karöltve-zsaroláshoz, mert én otthagynálak az első gyönyörű lelkű nőért! :D

Névtelen írta...

Egyedül nem zsarolok,még kikötnék a Pelikánbéjben,amilyen balféken nyomnám a témát,azt kapnék/nák vagy 40 évet azért az ártatlan kukis képsorozatért :(

A te lelked is gyönyörű,virágillatú,hogy fokozzam? :)

villanella írta...

ha úgy érzed, a fokozás elngedhetetlen, bármit írhatsz, érzem ám a jószándékot, és minden egyes dicséret jólesik.
szóval egyedül nincsen bátorságod? megértem, de nem áll módomban segítő jobbkezem nyújtani feléd, talán mert tudom, hogy rövid, és gyenge is pluszban.

Névtelen írta...

Magam is gyenge vagyok,és félénk is nagyon,könnycseep csordul alá,érzem elhidegülsz hamar,nem táplálod a tűzt mely kapcsolatunk....izéje lehetne,bocs de épp a reluxás baszkolódik itt,egészen nem tudok megnyílni ebben a forgatagban :P

villanella írta...

csodálkozol, hogy kétkedő vagyok, mikor kapcsolatunk legelején má rképtelen vagy csak reám koncentrálni, és holmi reluxás elterelheti figyelmedet?

Névtelen írta...

A reluxás már eltornászott,rossz volt nézni mikor ott billegett az ablakban:jajj
Látod már ezt is tudod,igen tériszonyom van...annyira nem mint Monkocska,csak olyan gatyábacsinálós szinten.
Neked vannak fóbijájid Hildácska?

villanella írta...

hógynehógyne, klausztro, meg agora, meg még biztos egy csomó, például a magasban én is..
hogy hildácska, igaz? félsz, hogy megismerlek egyszercsak, vagymi?
tessék tisztességesen ismerkedni! neved, címed, személyiszámodakkor!:)

Névtelen írta...

Én néha hypohonder is vagyok,ám.
Azért csak néha,mert ha elvágom a kezem,mondjuk sprickel az artériám akkor no problem,de ha bedugul az orrom,mer' megfáztam,már fulladok,ugyanis polipom van,még nem szürcsögök mint Verebes,hála a rinokortakvának.
Hebronban élek shalom street,7689.
Egy nagy pajesz van a búrámon,erősen zsidrák ortodox vagyok,annyira hogy mutternek is van szakálla,ilyen a génállomány-e.
Kellek még?

villanella írta...

most megkívántalak, elveszel nődül?
tudnod kell, hogy három próbát ki kell állnod, mielőtt egybekelhetünk!

Névtelen írta...

El.
(ettem az előbb,pedig nem vagyok bélpoklos)
Nah mijazahárom próba?
Pókos,kígyós próba nem lehet!Az nem ér!
(jó nekünk itt?blogba írni?)

villanella írta...

pont pókoskígyósat akartam, most akkor mi legyen?
adtam már mailcímet, nem írtál, ne akadékoskodj!!:)

Névtelen írta...

Nemár pókost!
Majd én összeállítom a három próbát ha akarod,lehet benne fagyi evés is sztem ;)
Gondoltam az msn gyorsabb,ráadásul a gépem is durván belassult :(
(bocs a tempóért)

villanella írta...

utálok chatelni, és fagyievős nem lesz, mert látom rajtad, hogy azt szereted. legyen akkor esőcseppgyűjtős az egyik, mit szólsz?

Névtelen írta...

Szegény Sia-t szét offoltuk,mindgyárt szétdurran a blogod annyira túlterheltük.
Nincs más hely kettőnknek,egy parányi naplementés (hánnyál ám)hely ahol kettesben,tudnánk komunikálni?
Írtam júkéjes címedreh,különben.
Az esőcsepp az valami fetish nálad?
Mert elég bizarrnak tűnik:fosik

villanella írta...

tudtam, hogy menekülni, hátrálni fogsz, mert csak a szájad nagy! mondtam, ahhoz, hogy továbblépjünk kapcsolatunk macskaköves alléján bemutatkozás kell. szigorú vagyok, mint kovácserzsinéni.

Névtelen írta...

Én most elmegyen,mer van dolog.
Nehéz fizikaji.
Meg még ma bankot is rabolni...unommár!
Mikor tipegünk már a Szajna partyán,te kannásbort innál,én szotyiznák,utána jól megcsókolnálak a szotyis számmal,te pedig......

villanella írta...

ne perverzkeggyé pierre. menj, szerezz pénzt a szajnához.
aztán ne lássalak pénz nélkül!

villanella írta...

te vagy még?

website statistics
hit counters