szerda, szeptember 19, 2007

bosszantók

ma felbasztam magam, pedig tök jókedvűen sétáltam haza, nem is fáztam, énekelgettem is magamban madonnát, és aztán még itthon is jó volt, de aztán jött moszat, és mutatta, hogy ma is volt büntetés a kicsikocsin, és elmondta, hogy azért, mert kiraktak a gecik egy táblát, hogy már nem lehet parkolni, illetve a régit, ami szerint még lehetett, egyszerűen csak egy kibaszott szatyorral letakarták, és akkor mivel én nem jártam arra, nem láttam, és még csak figyelmeztetést sem raktak ki, hogy hülye állat, vidd az autódat, mert ez lesz, szóval három büntetést kaptam két nap alatt. hű, ez de gecihosszú mondat volt. na mindegy, ezen felkúrtam magam csúnyán, aztán meg elmentem kereket javíttatni. a sinyával betoltuk az autót, mert a sok pihenés miatt a kis édesnek nem volt kedve elindulni, de utána ment, mint az ágyú, hehe.
és aztán, mikor hazaértem (le is mostuk a kicsikocsit, mert megérdemelte), szóval akkor már jó volt. mert leszarom ám a gondokat is, mert nem igazi gondok ezek.
na mindegy, a citibankot is felhívtam, hogy aktiváljam a hitelkártyámat, azok a gecik meg egy 12 perces beszéd után engedik csak aktiválni, hogy kapnák be.
mindegy ám. akartam még valami bosszantóról mesélni, de azt már elfelejtettem, úgyhogy ezt most megúszod.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters