szerda, szeptember 12, 2007

-

ó basszus, vicces mondatokat kell írnom, na ezt utálom a legjobban, mikor vicces mondatokat kell írnom. na nem baj, írtam pár vicces mondatot, de tuti nem olyan a humora annak, akinek kellettek, mint amilyen az enyém. az én vicces mondataimon csak a csicsike, meg anyjuk röhög.

annyira sokat ettem, hogy azon kaptam magam, hogy titokban nosztalgiázom. ez milyen már. nosztalgia, basszameg.

kellene egy kitűző, amire az van írva, hogy munkááááát. mint a south parkban, úgy. de az lenne a jó, ha mondaná is. egyszer tényleg el kellene menni pedig tüntetni így. sosem értem amúgy, hogy a tüntetéseken miért nem ilyen táblák vannak lefejezett gyrucsányosok helyett.

meg izé, kellene minden ellen, és minden mellett tüntetni, valaminek a képviseletében, és szórólapozni is. szórólapozni kellene a leginkább, az nagyon jó dolog azt hiszem. olyan szórólappal, amin van egy bón, amit a következő tüntetésünkön válthat be a kedves utcánközelekedő közönség.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters