vasárnap, szeptember 09, 2007

blabla

kétütemben aludtam. egyszer 11-ig, aztán meg 2-től négyig.
voltam viktornál, komolyan mondom, fölnőtt a viktor végre (vagy nem végre), tök jól néz ki már a pecó, leszámítva a konyhát, meg a fürdőt, de szerintem most már ezekkel fog foglalkozni, mert a szobák már csudaszépek. szeret engem ez a srác, annak ellenére, amik voltak, és igazából én is szeretem őt. dani is befutott, ez is milyen hihetetlen, hogy lassan hat éve vannak együtt. még egyszer megyek ma hozzájuk a mosott cuccért. nincs amúgy kedvem mozogni, illetve van, csak nem így, vagy hogy mondjam. mert az idő egyébként remek.
most meg megint rácsúsztam a smack levesre, illetve még nem, de érzem, hogy rá fogok, úgyhogy ma főzök inkább, hogy holnap legyen kaja, és ne kelljen smacket. ennem.

anyámnak volt régen egy osztálya, ahol volt egy lány, ma eszembe jutott, elsősök voltak, és sokszor bent ültem az órán, ha épp úgy alakult, hogy meg kellett várnom anyát. és egyszer dolgozatot írtak, és a kiscsaj többször felállt közben, odament a barátaihoz, megnézte, ők mit írnak, de mindezt olyan természetesen, hogy anya nem is tudott rászólni, köpni nyelni nem tudott, nevettünk csak cinkosan.
meg hülyeséget álmodtam apámmal. mennyi faszságot írok most is. be is fejezem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

smack. :) szeretem esténkét enni. rákattantam nagyon. :)

villanella írta...

ugye, hogy jó? pedig általában nem értenek meg, csak viktor, a régi lakótársam szerette. mindig benne hagyom a tányérban, hogy felszívja az összes lét, és akkor tkp tésztafőzeléket eszem:)

Névtelen írta...

össze kellene költöznünk. :D ugyanígy csinálom. :D

villanella írta...

még van négy smack a szekrényben, te jössz vagy, én vigyem? :DD

website statistics
hit counters