kedd, augusztus 28, 2007

weekend

elég mozgalmas hétvégém volt, de a legérdekesebb mégis az volt, hogy amikor okkal lehettem volna másnapos és fáradt, akkor nem voltam az, amikor meg nem, akkor mégis.
na mindegy, leírom, hogy megörökítsem. szóval pénteken volt white party, ritka rossz zenével, ritka kevés vodkával a redbullban, de legalább röhögtünk.
aztán szombaton volt catch, ösztrosokk, ami egy szauna, tehát ha kellemes meglepetésként érhetne az, hogy sokan vannak, és egészen új arcok (bár egy tizessel lentebb van a korosztály, mint amennyi én vagyok), akkor sem ér, mert olvad le rólam a bőr mintegy. a zene meg kurvaszar, megint csak.
aztán vasárnap leszbikus pingpong bajnokság, na az a legviccesebb, ha lesz időm, akkor ezt ki is fejtem, talán este. na.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

pompim. most már 2 napja keresem a viven a szőrös hónaljú agresszívat kék pólóban, meg a csaját. már a b.zitát is hívtam ezügyben. :-(

website statistics
hit counters