csütörtök, augusztus 30, 2007

vissza

kurva csöndes mindenki, ez jó. igazából paplan alattos idő ez, tévézős, filmnézős, videózós, szuszogós.
nem fog az agyam amúgy, de ez sem lep meg.
kurvára szeptember van mindjárt, azért ez hihetetlen.

iskolakezdés. annyira utáltam iskolába járni, rémes volt. eleinte a koránkelés miatt, aztán meg nem tudom, valahogy feszélyezett az egész. annyira feszélyezett, hogy éveken át - gondolom idegi alapon - ekcémás volt a kezem szeptembertől júliusig. aztán három hónapig nem. gimiben múlt el csak, és sokáig azzal magyaráztam, hogy az általánost azért nem bírtam, mert minden rokonom ott tanított, és ezzel csesztettek a tanárok is, meg a diákok is. de a fasz tudja, tényleg. lehet, csak a szivacsok miatt, mert ugye tesi tagozat, és hát minimum napi 3 órát vagy labdákat pattogtattam, vagy szivacson bukfenceztem, vagy rohangásztam. de minek is gondolkozom ezen, na ezt végképp nem tudom.

életem második pofonját például általánosban kaptam bencsikbettitől. tesióra után, az öltözőben történt, de nem emlékszem pontosan. tudom, hogy beszólt valamit, és asszem én meg rákontráztam. nem is emlékszem, milyen érzés volt. csak azt tudom, hogy meglepett.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters