vasárnap, augusztus 05, 2007

státusz

fél 7-kor feküdtem le, még részegen, köszönhetően a kurva sok metaxának, amiket ági és nóri osztogatott a vendégeknek, akikkel jól összebarátkoztunk, és amit ezért egész este ingyen fogyasztottunk. sok jéggel nagyon finom. meg a redbullvodkának, meg a pezsgőnek persze.
iszonyú betegen keltem fél 1-kor, majd 2-kor már az uránia teraszán ötleteltem jenővel, aki józanul, egészségesen is elképesztően fárasztó, nem még hogy...
4-kor már review volt, 5-kor account review, most pedig elmúlt a fejfájásom, és brassóit eszem, ami nem elég, hogy véletlenül brassói, mert félrenyomtam a rendeléskor a neten, de még csíp is, mint a kurvaisten.
nem tudom, ilyenkor mit kell? aludni, vagy menni tovább inni valamerre?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

inni. aztán aludni.

villanella írta...

már késő. nem ittam, és nem is aludtam:)

website statistics
hit counters