csütörtök, augusztus 30, 2007

fake

azt pl. sosem értettem, hogy amikor valaki túl van egy szakításon, akkor durván elkezd flörtölni, meg pasizni/csajozni, és azt mondja, mert kell a visszaigazolás, az önbizalom építés, etc. nem is értem, hogy építkezhet valakiből, aki épp meg akarja húzni (de bármely más esetben is), épp ezért nyílvánvalóan csodás dolgokat mond. vagy nem tudom. mindegy is, csak itt beszélgetek a melóban, és hihetetlen, hogy felnőtt emberek ennyire nem tudják kezelni önmagukat. nincs ezzel gond amúgy. csak mondja azt, hogy a szex miatt. mert jó kikapcsolni az agyat, és élvezni a test örömeit.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

hasznos ez amúgy. mert ettől sokkal szarabb, mint előtte volt és lemész a legaljára.

villanella írta...

na például ezt a hozzáállást sem értem, sosem értettem. miért hasznos lemenni a legaljára? de én más típus vagyok, mint te, mindig is optimistább voltam.

Névtelen írta...

mert hagy tanuljon mindenki a saját hibáiból. azért.
olvastad melb.t a tabun? aki egy éven át hármasban nyomta lányokkal?
lettem volna pók a falon.

Névtelen írta...

hadd, bocsánat.

villanella írta...

najó, egyszer tanuljon, de hogy minden egyes alkalommal..
mel b számomra egyre gusztustalanabb, nem lennék nála pók a falon már.
és úgy írsz, ahogy akarsz, nem osztályozok:)

Névtelen írta...

"zártkörűrendezvény"

villanella írta...

muhaha

Névtelen írta...

Mért a visszaigazolás kéne? Ez önáltatás. Szerintem egyszerűen más férfiak nők kénének nem visszaigazolásként, hanem a korábbi nem ön-őszinte normakövetés kompenzálásaként. Simán mindenki úgy égeti ki magát, ahogy tudja és akarja. MelB pl úgy. Élménytrippezés. Ez van most azt kész. Az tud valamit, aki tud tovább építkezni ha már nem élmény az élmény. Érted

villanella írta...

persze, de általában nem tudnak építkezni no mindegy is, végülis ez van. én általánosítok általában, de majd leszokom róla.

website statistics
hit counters