hétfő, július 30, 2007

weekend

na szóval.. csütörtökön két kollegámmal voltam a castróban. nem lett volna rossz, de a csillagok állása úgy hozta, hogy az egyik az expasija társaságába futott bele, és gyakorlatilag átült, a másik meg a friss kapcsolatával volt elfoglalva, ezért mikor éppen kezdett klassz kedvem lenni, leléptem, mert minek maradjak, ugyebár.

aztán pénteken elmentem egy volt kollegával találkozni a tranzitba, ami kurva jó kis hely, majd másik exmunkahelyen fröccsöcske, de már 6-kor otthon heverésztem, és azt hiszem, egész este otthon voltam, és ez is nagyon jó volt.

szombaton voltunk eklektikában, jó volt ott kávézni, aztán elmentünk vásárolni, persze kurvára meguntam, és végül csak egy pólót vettem, pedig nem is azért indultam. azt tök jó lenne tudni, hogy a váci utcai háundembe a faszért nem tudnak légkondit beszerelni, de mindegy is, kurvaanyjuk.

este meg candy volt, ahol piszokjó volt a zene, és széttáncoltuk ribivel az agyunkat, az a helyzet. persze nem bírom már úgy, mint régen, de azért annak is örülök, ha egytől négyig képes vagyok gyakorlatilag folyamatosan táncolni, mert akkor még nincs minden veszve, vagy mi. a napfelkelte meg az éjjelnappaliból hazafelé sétálva mindig rémromantikus. muha.

tegnap meg nyílván alvás, szinte egész nap fetrengés, majd egy kis séta budán, nem volt rossz, leszámítva a piszok fejfájást, ami a mai időt harangozta be. mondanom sem kell, hogy negyed 5-ig ébren voltam, nem is értem magam, tényleg. most olyan vagyok, mint jégduplaviszkivelcsárli, csak nekem a tekintetem olyan, mint az ő hangja.

nincs kedvem dolgozni, pedig még csak hétfő. mi lesz itt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem a hangom olyan. és nincs kedvem dolgozni.
észrevetted tegnap, hogy az alkony már nyár végi?
franc az időbe, kb. 30 fokkal van hűvösebb, mint 2 hete.

villanella írta...

igen, figyeltem, hogy egész másak a színek, de én nem bánom, azt sem, hogy most hűvös van. sőt. kifejetetten örülök neki:)

Névtelen írta...

sokkal szebbek az őszi színek, az van.
nem akarom elsietni az augusztust, de már úgy várom a szeptember végét. a szagok miatt főleg.

website statistics
hit counters