kedd, július 10, 2007

víz

jó ez az eső most szerintem, és igazából az lenne a legjobb, ha délig megcsinálnék mindent, aztán beülnék egy kávézóba borongósnak lenni, mint amilyen az idő. persze ha délig megcsinálnék mindent, azonnal kapnék új feladatokat, szóval esélytelen a megvalósítás.
tegnap annyit beszéltem a melegfelvonulásról, hogy akinek eddig nem volt tiszta, hogy buzi vagyok, annak most egészen biztosan az lett.
meg azt mondta egy kollegám, hogy amióta itt vagyok, úgy kinyíltak itt az emberek, meg lett valahogy élet, mondtam, hogy ezt én nyílván nem tudom, nem látom, nincs összehasonlítási alapom, eh.
álmos vagyok, enivéj.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

amióta egész vagy magaddal, visszanyerted a régi éned. aki ahová megy, ott megbolydul minden. és ez nagyon rendben van.
őszinte vagy, önmagad vagy és borsodi. ez a titok.

villanella írta...

ja értem:)

website statistics
hit counters