szombat, július 07, 2007

pride

tök sokat gondolkoztam, írjak-e bármit is a pride-ról. mert hogy nyílván írhatnék rengeteget arról, milyen érzés öreg kereplős nénik és fiatal bakancsos gyerekek között menni, akik azt ordítják, mocskos buzik, és hogy menjetek auschwitzba, meg milyen érzés attól félni, hogy elkap egy tojás, vagy üveg, és látni a táncos arcát a kamionon, amint telibekapja egy tojás, és ő mégis táncol tovább. de nem akarok erről írni, mert ez annyira mindegy is. akartam arról is, hogy egyszer el kellene menni egy rendezvényre, ami az övék, és tojásozni, meg kiabálni végre már nekünk is, de aztán erről sem akartam inkább. a rendőrről sem írok, akit megkérdeztem, miért nem fogják meg azt, aki dobálózik. arról a párról sem, akikkel mindig együtt utaztam a héven, és tök szimpatikusak voltak, most meg ömlött a szájukból a nyál, hogy rohadt buzik.

az van egyébként, hogy úgy kell felfogni, hogy most először a jobbosok is velünk együtt vonultak a meleg büszkeség napján, és kész. végig kísértek minket, szórakoztató volt, csináltam sok klassz képet a kereplős néniről meg azokról, akik minket fotóztak, és jól éreztem magam, még akkor is, amikor a végén összegyült az összes, és már üvegek repültek. és kalap. hátha ez kell ahhoz, hogy jövőre a meleg felvonulás az ne csak a melegek felvonulása, hanem azoké legyen, akik azt mondják, én nem akarok olyan országban élni, ahol tojással dobálnak egy "ünnepen". mint ahogy máshol is erről szól. a toleranciáról basszameg. a heterok vonulnak fel, hogy melletünk állnak. illetve a faszt. azok vunulnak fel, akiknek nem az számít, ami a hálószobában van. legalábbis, amíg kölcsönösen van a hálószobában az, ami. mert most már a faszom kivan, de tényleg, hogy ezek minden rohadt alkalommal, amikor nem ők futkároznak a városban, tojással, síppal, meg kereplővel jönnek. mindent folyton tönkrebasznak.

amúgy tuti azért van, mert nincsenek programjaik. nincsenek művházak, nincs már kisz, meg úttörő.. és akkor ez van. pedig ezt a sok energiát milyen sokféleképpen hasznosíthatnák basszameg.

meg a sinya mondta, hogy árpádsávos zászlóval kellett volna vonulnunk, és tök igaza van. bár a melegbarát jobbosok-os táblát vivőket ordították a legjobban, hogy te nem lehetsz jobboldali, meg magyar szívű, ha a melegekkel vagy.

csapongok megint. mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters